понедељак, 13. април 2009.

Izvini


Ne slusas me, okreces mi ledja,
Ne shvatas koliko to vredja,
Slika odjednom postaje mi bledja.
Dobro, nemoj me gledati,
Znaj da to necu predati.
Necu predati uspomene i secanja,
Ne predajem suze i jecanja,
Ne predajem zajednicka osecanja.

Lice mi ne gledaj, puno je bola,
Sad ostaje samo slika gola.
Ne gledaj mi oci, suza pune,
Ne gledaj ljubav koja trune.


Vec slusaj reci, sto mi srce sroci,
Slusaj, sto ne sklopih oci,
Slusaj sto ne spavah cele noci.


Znas da te volim na nacin drugaciji,
Znas da ovaj bol nije bilo ciji.
Izgubiti te ne smem to si ne dam,
Izgubiti te ne smem, necu da se predam.
Bez tebe jedan deo mene fali,
Bez tebe ovaj svet je mali.
Ove reci glava ne pise,
Ove reci srce pise,
Jer bez tebe ne moze da dise...

Srce je vec slomljeno,
Jednom mu se desilo,
Izgubilo je nesto sto je volelo.
Ne daj mu da umre,
Pusti ga da dise,
Daj mu da ti mnoge reci pise...

1 коментар: